А турботлива медсестра
Про здоров'я наше дбає.
Гріє носики малятам,
Як ростуть, спостерігає.
Будьте впевнені, батьки,
Здорові ваші малюки.


Нормативні документи

Download
19_Про забезпечення санітарного та епіде
Text Document 424.8 KB
Download
30_Норми харчування у навчальних та оздо
Text Document 1.2 MB
Download
51_Про медичний кабінет ДНЗ.rtf
Text Document 53.8 KB

Download
52_Інструкція з організації харчування д
Text Document 2.2 MB
Download
87_Порядок медичного обслуговування діте
Text Document 26.6 KB
Download
55_Про ізолятор.rtf
Text Document 17.8 KB

Download
Оснащення медичного кабінету.pdf
Adobe Acrobat Document 147.4 KB
Download
Перелік лікарських засобівта виробів мед
Adobe Acrobat Document 109.6 KB
Download
Постанова КМУ від 14.06.2002 року № 826
Adobe Acrobat Document 155.5 KB

Обов’язки медичної служби

Щоденний контроль за станом здоров’я вихованців

Медичні працівники дошкільного навчального закладу мають здійснювати постійний контроль за станом здоров’я дітей, надавати невідкладну медичну допомогу у разі гострого захворювання або травми, систематично навчати дітей правил особистої гігієни, проводити профілактичні щеплення спільно з лікарем-педіатром згідно з календарем щеплень у порядку і в терміни, встановлені МОЗ.

Щоденно медичний персонал контролює профілактику травматизму, спалахів гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь. Щоденні медичні огляди дітей допомагають своєчасно виявити ознаки захворювання у дитини, ізолювати вихованця від здорових дітей і надати невідкладну медичну допомогу. Основи законодавства України про охорону здоров’я від 19 листопада 1992 р. № 2801-XII із змінами і доповненнями.

Контроль за організацією харчування

Медична сестра дошкільного навчального закладу відповідно до законодавства здійснює постійний контроль за організацією харчування, у тому числі за безпекою харчових продуктів та готових страв; умовами та строками їх зберігання і реалізації, технологією приготування страв; виконанням норм харчування тощо. При організації харчування медичний персонал керується насамперед Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах (наказ МОН, МОЗ від 17 квітня 2006 р. № 298/227) та порядком організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах (наказ МОН, МОЗ від 1 червня 2005 р. № 242/329).

 

Download
СИСТЕМА МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
СИСТЕМА МЕДИКО.doc
Microsoft Word Document 91.5 KB
Download
Оцінка оздоровлювально-тренувального ефекту: пульсометрія Міні-консультація
Оцінка оздоровлювально -тренувального еф
Microsoft Word Document 36.0 KB

Консультації

Download
ЗАГАРТОВУЄМОСЬ.doc
Microsoft Word Document 35.0 KB
Download
ГОСТРІ КИШКОВІ ЗАХВОРЮВАННЯ.doc
Microsoft Word Document 30.5 KB
Download
ПРОФІЛАКТИКА ГРИПУ.doc
Microsoft Word Document 30.0 KB

Медична документація ДНЗ

Медична карта дитини для освітніх установ форма 026 / у - 2000.
2. Контрольна карта диспансерного спостереження (форма 30 / у).
3. Карта профілактичних щеплень (форма 063 / у).
4. Комплексний план роботи на рік, затверджений адміністрацією дитячого дошкільного закладу.
5. Помісячний план роботи.
6. Журнал контролю санітарного стану дошкільної установи (форма № 3013 / у).
7. Диспансерний журнал.
8. Журнал огляду на педикульоз та шкірні захворювання.
9. Журнал обліку прийому дітей у ясла (форма 122 / у).
10. Табель обліку щоденної відвідуваності дітей (форма 123 / у).
11. Листи здоров'я.
12. Журнал обліку інфекційних захворювань (форма 060 / у).
13. Книга обліку контактів з гострими інфекційними захворюваннями (форма 061 / у Карантинний журнал).
14. Санітарний журнал (форма 308 / у).
15. Вступна відомість обліку вперше виявлених нещасних випадків, травм, отруєнь (форма 071 / у). Журнал травматизму.
16. Журнал обліку дітей, направлених до туберкульозний диспансер.
17. Журнал ізолятора (форма 125 / у).
18. Журнал обліку санпросветработа (форма 0380 / у).
19. Журнал контролю за фізкультурними заняттями.
20. Лист адаптації новоприбулих.
21. Журнал обліку гострої захворюваності.
22. Журнал дегельмінтизації.
23. Журнал обліку проф.прівівок.
24. Журнал реєстрації амбулаторних хворих (форма 074 / у).
25. Журнал обліку руху дітей по групах здоров'я.
26. Звіт ясел, ясел-садків, дитячих садків (форма 85-к).
27. Журнал обліку штучної «С» - вітамінізації їжі.
28. Журнал реєстрації медичного огляду працівників.
29. Журнал обліку стану здоров'я працівників харчоблоку.
30. Зошит оцінки харчування.
31. Диспансерний журнал (для реєстрації хворих за формою 030 / у).